Kiruna

Kiruna
Ett skutt in i midsommarnattssolen.

fredag 2 juli 2010

Sisita helgen!




Så har vi kommit till den sista helgen i Kiruna. Flyttlasset har åkt iväg idag. Det känns skönt. Nu har vi bara bilen att fylla med det sista som finns kvar. Ingrid och Ulf är så snälla och kör ner vår bil i slutet på Juli.


Idag har jag tillåtit mig att ta en tupplur på balkongen med solen i ansiktet och till ackompangemang av fågelkvitter och flugsurr. Härligt! Stackars Ola går runt här på kryckorna och känner sig nog rätt sysslolös plus lite rädd för att inte ha koll på om allt kommer med. Men som tur är skall han ju upp igen, så kommer vi på något som jag glömt så kan han ju alltid ta med det igen. I varje fall skänker det mig en tröst.


Ikväll skall barnen och jag ner på stan och dansa till Nanne Grönwall, Ami Daimond och the Ark på Kiruna festivalen. Hela stan är ute och festar. Kul! Astrid ser fram emot Karusellåk...inte jag men kanske måste jag åka någon med henne...suck!
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar