Kiruna

Kiruna
Ett skutt in i midsommarnattssolen.

lördag 9 januari 2010

Snart börjar skolan!






Idag har vi varit i backen. Barnen tycker att det är urkul. De har blivit så bra på att åka slalom. Varje gång vi åker dit gör de framsteg. Nu kom vi hem för att fika sedan blir det bastu och middag. Ola skall jobba natt. Vi andra måste försöka vända på dygnet. Snart börjar skolan för oss alla.

Ja, jag har fått ett nytt jobb. Fortfarande som resurs, men nu i en 6:a med lite värre beskymmer. Få se hur jag klarar det. Nu blir det andra bullar för detta är på en ny skola längre ifrån och jag börjar 7.30!!! Vi har försökt att förbereda Astrid på att det blir tidigt i säng, för att kunna komma upp i tid. Första veckan arbetar jag 100%, sedan blir det kanske 75% i 5 veckor. Dock utan någon planering....Så nu är sötebrödsdagarna borta, fast lönen blir ju bättre.
Om det blir fortsättning på vikariatet vet jag inte. Kanske blir det terminen ut.
God fortsättning på året!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar